usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset

Tilaaminen

Voinko muuttaa tilaustani?

Kun tilaus on vahvistettu, sitä ei voi enää muuttaa. Toimitamme tilauksen varastoltamme mahdollisimman pian sen vastaanottamisen jälkeen. 

Mikä on tuotteiden toimitusaika?

Tuotteiden toimitusajat vaihtelevat ja ne kerrotaan tuotesivuilla. Lähetämme tuotteet mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Katso lisäksi Toimitusehdot.

Miten nopeasti saan tuotteet, jos valitsen toimitustavaksi Pikatoimituksen?

Ennen klo 12 saapuneet tilaukset lähetetään arkipäivisin samana päivänä ja ne ovat perillä asiakkaan valitsemassa pakettipisteessä hyvin todennäköisesti jo seuraavana arkipäivänä. Viikonloppuna tehdyt tilaukset postitetaan maanantaina ja ne ovat perillä oletusarvoisesti tiistaina.

Minne toimitatte tuotteita?

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomessa.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksesi niin kauan, kun sitä ei ole vielä lähetetty. Homma tapahtuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla tai vastaamalla suoraan tilausvahvistukseen. Esimerkiksi, jos huomaat saamastasi tilausvahvistuksesta, että joku tilauksessasi ei osunut kohdalleen, voit perua tilauksen ja tehdä uuden. Hyvitämme peruttujen tilausten rahat mahdollisimman pian.

Milloin tilaamani tuotteet lähetetään?

Mahdollisimman pian tilausvahvistuksen saapumisesta. Oletusarvoisesti kaikki arkipäivinä ennen klo 12 tulleet tilaukset saadaan käsiteltyä samana päivänä.

Mitä teen, jos lähetyksestä puuttuu tilaamiani tuotteita?

Jos lähetyksestä puuttuu jokin tuote, ilmota siitä välittömästi asiakaspalveluun. Ole valmis ilmoittamaan tuotteen nimi, tuotenumero ja tilauksen numero. Tutkimme asian mahdollisimman nopeasti ja lähetämme puuttuvan tuotteen sinulle. Mikäli emme voi toimittaa puuttuvaa tuotetta, palautamme tuotteen hinnan sinulle.

Kuinka voin tilata Urheilutuet.fi uutiskirjeen?

Voit tilata uutiskirjeen etusivun oikeasta alalaidasta.

Millä toimitustavalla tilaukseni toimitetaan, jos valitsen ilmaisen toimituksen?

Tilaus toimitetaan pakettipisteen pakettiautomaattiin (siniset automaatit). Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty ja kun toimitus on noudettavissa.

Maksaminen

Miten tilauksen voi maksaa?

Maksuvaihtoehdot:

  • Verkkomaksu pankkitunnuksilla
  • Maksu Visa, Visa Electron tai MasterCard kortilla
  • Joustoraha – laskulla tai osamaksulla
  • PayPal

Milloin maksu veloitetaan tililtäni?

Jos maksat verkkotunnuksilla, maksu veloitetaan tililtäsi välittömästi. Jos maksat Visa, Visa Electron tai MasterCardilla, maksu veloitetaan seuraavan luottokorttilaskusi yhteydessä.

Kuinka turvallista verkossa maksaminen on?

Verkkomaksaminen on turvallista. Maksuoperaattorina toimii Paytrail, joka hoitaa rahaliikenteen salatulla ja turvallisella yhteydellä. Paytrail toimii tuhansien verkkokauppojen maksunvälittäjänä.

Voinko ostaa tuotteita laskulla tai osamaksulla?

Kyllä. Valitse maksutavaksi ”Verkkopankki, luottokortti tai lasku” ja siirry maksamaan. Verkkopankkien linkkien alta löydät Jousto-linkin. Jousto Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Jousto Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %)

 

Alennukset

Miten alennuksiin oikeuttavia kampanjakoodeja käytetään?

Kampanjoiden yhteydessä käytetään koodeja, joiden syöttäminen maksuvaiheessa oikeuttaa sinut saamaan kampanjaan liittyvän alennuksen. Alennus lasketaan tällöin automaattisesti ja näet sen ennen maksuvaihetta. Ennen maksuvaihetta sinulla on mahdollisuus syöttää kampanjakoodi sille kuuluvalle riville. Huolehdi, että syötät koodin ennen maksua. Maksun jälkeen sitä ei voi enää tehdä. Yhdessä tilauksessa voit käyttää vain yhtä koodia kerrallaan.

Kampanjakoodeista tiedotetaan uutiskirjeen kautta ja Urheiltuet.fi sivuilla. Tilaa uutiskirjeemme, jotta saat varmasti tiedon kampanjoistamme.

Voinko palauttaa tuotteita, jos olen käyttänyt kampanjakoodia?

Voit palauttaa tuotteet normaalisti, katso Palautukset. Mahdollisten hyvitysten osalta palautamme alennetun ja maksetun hinnan. On mahdollista, ettei kampanjatunnusta voi käyttää uudelleen uuden tuotteen ostamiseen.

Kuinka monesti voin käyttää kampanjatunnusta?

Osa kampanjoistamme on kertaluonteisia ja silloin tunnusta voi käyttää vain kerran. Osa kampanjoista on voimassa tiettyyn aikarajaan saakka ja tällöin koodi on voimassa ilmoitettuun aikarajaan saakka.

 

Tuotteet

Miten saan lisätietoa tuotteista?

Pyrimme kertomaan tuotteista kunkin tuotteen omalla sivulla. Mikäli haluat enemmän tietoa, voit ottaa yhteyytä asiakaspalveluumme. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Voinko ehdottaa uusia tuotteita Urheilutuet.fi valikoimaan?

Pyrimme jatkuvasti laajentamaan valikoimaamme ja palvelemaan asiakkaidemme tarpeita. Voit ehdottaa uusia tuotteita lähettämällä viestin ota yhteyttä sivun kautta.

Millainen takuu tuotteilla on?

Kaikki toimittajamme ovat myymiemme merkkien virallisia maahantuojia ja Urheilutuet.fi on virallinen jälleenmyyjä. Tästä syystä kaikille tuotteille on voimassa normaali takuu ja vialliset tai valmistusvirheen vuoksi rikkoontuneet tuotteet voi kauttamme vaihtaa maksutta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat tietää takuusta enemmän: [email protected]

 

Palautukset

Miten palautan tuotteen?

Katso Palautukset.

Olen vastaanottanut virheellisen tuotteen

Katso Palautukset

Olen vastaanottanut väärän tuotteen

Katso Palautukset

Milloin saan rahanpalautuksen?

Katso Palautukset

 

Asiakaspalvelu

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Chat joka päivä klo 06:00 – 22:00

Sähköposti osoitteeseen [email protected] arkisin klo 08:00 – 16:00

Puhelin  010 320 9121 arkisin klo 08:00 – 16:00

 

Tekniset ongelmat

Kaikista vahvistetuista tilauksista lähetetään sähköposti antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et saa vahvistusviestiä muutaman tunnin kuluessa etkä ole varma onko tilauksesi vastaanotettu, lähetä viesti osoitteeseen [email protected]. Varmistamme asian sinulle ensitilassa.

Mikäli saat virheilmoituksen käyttäessäsi sivujamme, lähetä saamasi virheilmoitus asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen. Ilmoita samalla mitä käyttöjärjestelmää ja selainta (ja sen versiota) käytät sekä url-osoite (web-sivun osoitekentästä), jolla virheilmoitus tuli. Tutkimme asian mahdollisimma pikaisesti ja ilmoitamme sinulle, kun virhe on korjattu.